Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την συνεργασία μου με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στα νέα Επιμορφωτικά προγράμματα που παρέχει.

 Τα προγράμματα θα είναι σε μορφή e-learning και "δια ζώσης"(σε αίθουσα διδασκαλίας).


Είναι ένα νέο σκαλοπάτι-πρόκληση που πάντα ονειρευόμουν να έχω την ευκαιρία να το ζήσω και να ανοίξω νέους ορίζοντες στην αγάπη μου που ονομάζεται "Ψυχολογία".


ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2016-2017

Τα προγράμματα εκπονήθηκαν κατόπιν έρευνας αναγκών της αγοράς εργασίας, διασφαλίζουν πραγματική ενδυνάμωση των δεξιοτήτων, ενώ αποδεδειγμένα βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα του βιογραφικού.

Με την εγγύηση και το πιστοποιητικό κατάρτισης ενός δημόσιου Πανεπιστημίου

Περίοδος εγγραφών 1-30 Σεπτεμβρίου 2016

















 



 Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης Προγράμματος  , κ Πρασσά Ελένη.

e-mail: e.prassa92@gmail.com


Και στο τηλέφωνο : 6940911716

 Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου είτε συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας , είτε στέλνοντας 
e-mail : psychologized@gmail.com