Σας ευχαριστώ που στηρίζετε την προσπάθειά μου και έχετε αγκαλιάσει και τα 2 μου βιβλία.


-Το βιβλίο "Πως είσαι;Καλά." , Εκδόσεις Αρναούτης, αναφέρεται σε επιστημονικές έρευνες του 2015-2016 σχετικά με το άγχος, την κατάθλιψη και την διαχείρισή τους, καθώς επίσης συνοδεύεται κάθε έρευνα με την πηγή της.







-Το όνομα του βιβλίου Fantashire , Εκδόσεις Αρναούτης, είναι δικός μου συνδυασμός λέξεων "Fantashy" και κατάληξη "shire" που έχουν αρκετές περιοχές της Αγγλίας (εκεί ήμουν όταν ξεκίνησα να γράφω). Το βιβλίο περιέχει δικές του πρωτότυπες ζωγραφιές , από εικόνες που είχα φανταστεί γι αυτόν τον κόσμο που παρουσιάζεται. Σας ευχαριστώ που στηρίζετε κάθε νέο μου βήμα.


To Fantashire είναι μια φανταστική ιστορία που θυμίζει τα παραμύθια...
Δεν είναι αληθινό...
ή μήπως Όχι;;;

Διαβάστε περισσότερα για το βιβλίο και την ταινία Fantashire :

Ιστοσελίδα : www.fantashire.com
email : fantashire@gmail.com
Promo video Ταινίας : https://www.youtube.com/watch?v=knFvaeYeeaQ

Για παραγγελίες των βιβλίων μπορείτε απλά να το ζητήσετε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας ή μπορείτε μέσω :

Τηλεφωνικές Παραγγελίες
210-3630271 (30 γραμμές)

Και μην ξεχνάτε, Keep Smling